Kenapa Shaklee Perlu Menjadi Pilihan Utama Anda?

Mengapa Saya Mengesyorkan Shaklee

Adakah anda sering kali mengalami kesukaran untuk membuat keputusan untuk memilih jenama produk kesihatan. Yang manakah terbaik untuk keluarga anda?

                                           


Saya pun lebih kurang juga! Lebih banyak kita melayari internet dan menghadapi jenama yang berbeza, lebih banyak kita menjadi keliru. Anda mungkin berasa seperti itu sekarang. Tidak pasti  dan keliru. Bahkan anda tidak tahu di mana untuk melabur wang anda untuk mendapatkan nilai terbaik dan hasil yang anda impikan


Produk Shaklee Telah Digunakan Sejak 1915!

Saya akhirnya menemui jenama produk saya! Produk yang telah digunakan secara global semenjak 1915. Lamakan? Kalau lah Shaklee ni manusia sudah pasti sekarang dia adalah seorang gadis berusia 100-an yang hampir sebaya dengan nenek anda. Eh. Jenama yang telah lama dipasaran sudah pasti banyak pengalaman dan penambahbaikan telah dilakukan. Ini sudah pasti menambah keyakinan saya terhadap Shaklee.Yakinlah, Shaklee adalah unik dan berbeza.Belum yakin? Saya cadangkan anda luangkan sedikit masa untuk menonton klip video meriah ini:

                                                
                                           It i s always safe. It always works. And it is always green.


SENTIASA SELAMAT

Shaklee asasnya adalah alam semula jadi. Saintis mereka mencari di seluruh dunia sumber bahan semulajadi terbaik. Kemudian mereka menjalankan lebih daripada 350 ujian ke atas setiap ramuan untuk menguji bahan cemar lagi berbahaya yang lain. Dan mereka terus menjalankan lebih daripada 80,000 ujian kualiti setiap tahun untuk menjamin ketulenan dan keselamatan setiap produk dan setiap. Bahkan Shaklee tiada bahan terlarang, tiada pewarna, tiada lemak trans dan tiada pemanis tiruan atau perisa.
Macam mana saya tahu? Boleh tekan link ni http://www.shaklee.com/us/en/about.html#/days100


TIADA UJIAN TERHADAP HAIWAN!

Bagi pencinta haiwan, ini adalah berita gembira untuk anda. Shaklee tidak melakukan ujian makmal keatas haiwan. Tikus makmal yang comel lagi gebu itu tidak teraniaya. Malah pembungkusan adalah selamat dan bebas daripada toksin biophenol/BPA. Toksin ini banyak terdapat dalam pembuatan plastik dan kesan buruknya sehingga mampu menyebabkan kanser! Sebab itu saya benar-benar yakin setiap produk Shaklee adalah 100% selamat untuk digunakan. 


SENTIASA MEMBUAHKAN HASIL

Tahukah anda Shaklee mempunyai bukti untuk mengatakan bahawa produk mereka adalah 100% semulajadi? Anda akan melihatnya dalam lebih 100 kertas kerja saintifik, 90 daripadanya diterbitkan dalam jurnal ulasan, yang membuktikan keberkesanan produk Shaklee. Anda akan melihat juga lebih 300 juta USD dilaburkan dalam ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan. Banyaklah anda akan lihat nanti. Tekan je sini http://www.shaklee.com/us/en/about.html#/research-grants

Halal Lagi Halal

Kebanyakan produk di pasaran status kehalalan mereka amat diragui. Berbeza dengan Shaklee, produknya adalah halal sebab utamanya adalah sumbernya daripada semulajadi. Bahkan sijil halal Shaklee dikeluarkan oleh Islamic Service of Amerika (ISA) yang diiktiraf oleh JAKIM. Dengar cerita prosedur ISA ni lebih ketat daripada JAKIM. Bukan senang nak keluarkan sijil halal Shaklee ini.



Bagaimana makanan tambahan Shaklee ini berbeza daripada yang lain?

1. Penggunaan bahan-bahan semulajadi
2. Tiada perasa dan pemanis tiruan.
3. Memiliki 50 paten dan paten tertunda tehadap produknya
4. 90 ujian klinikal bercetak telah dikeluarkan
5. $250 juta dibelanjakan dalam penyelidikan dan pembangunan produk
6. Mempunyai lebih 70 orang saintis Shaklee
7. 50 tahun pencapaian kajiselidik terbukti terhadap pengamal makanan Shaklee
8. 83,000 kajian kawalan kualiti tahunan dijalankan
9. Jaminan ketulenan-358 bahan diuji oleh pihak ke-3 bagi setiap bahan
10.Tidak diuji pada haiwan

Peluang Untuk Mendapat "Cash Back"




Apabila anda menjadi pengguna Shaklee dan mencapai jumlah mata tertentu berdasarkan pembelian produk, anda layak untuk dapat "Cash Back" daripada Shaklee. Siapa mahu beri anda free duit? Jadi, sebenarnya setiap bulan anda sebenarnya mendapat pendapatan tambahan/part-time income. Ini baru anda guna produk Shaklee untuk anda sendiri, belum lagi anda menjadi pengedar tegar Shaklee. Pasti pendapatan lumayan menanti anda. Sambil guna untuk diri sendiri sambil tu juga anda sebenarnya menjadi ahli perniagaan. Duduk rumah telan vitamin Shaklee dapat duit pulak. Lumayan bukan? Jadi apa lagi cepat hubungi saya!
Peluang Menjadi Ahli Usahawan
Dapat kereta,duit & percutian..perh..!

Yang ni memang lejan! Sambil anda menjadi pengguna produk Shaklee anda sebenarnya ada peluang untuk menjadi ahli usahawan Shaklee. Istimewanya tiada penyimpanan stok dirumah melainkan stok anda mahu makan lah. Sambil anda menggunakan Shaklee secara diam-diam anda mampu bergelar menjadi jutawan tahu! Apa lagi, Jom daftar menjadi ahli bersama saya. Saya akan tunjukkan cara daripada  A to Z.
                                                                 Jom jadi ahli dengan saya
Rasai Sendiri Kehidupan Anda Lebih Baik dalam 30 Hari 

Sebagai penutup, saya mahu ulang penyataan ini! Saya amat yakin dengan kualiti dan keberkesanan Shaklee. Bahkan saya pasti anda akan berasa lebih baik dalam 30 hari apabila anda menggabungkan mana-mana satu makanan protein Shaklee DENGAN mana-mana formula vitamin Shaklee - dan mengambil kedua-dua produk secara konsisten SETIAP HARI untuk 30 hari. Kepuasan hak milik anda!




No comments:

Post a Comment