Pengedar Shaklee Nilai-Seremban Yang Hensem Lagi Kacak Bergaya!


Bismillahirrahmanirrahim, Assalamualaikum dan Salam Sejahtera!

Hai Semua,

Berita baik untuk anda! Vitamin Shaklee kini sudah berada di tempat anda. Saya Irwan Lee dan saya adalah pengedar sah produk Shaklee di sekitar Nilai,Bandar Seri Putra,Bandar Baru Salak Tinggi,Seremban,Seremban 2 hinggalah ke Senawang.Sekiranya anda kurang rajin untuk menunggu Inche Posman saban hari, saya menyediakan perkhidmatan COD (Cash On Delivery) di tempat yang saya sebutkan. Nak cepat? Hubungi lah saya segera 011-27059209

Segera Hubungi saya! Saya menanti anda.

Selain itu saya turut menyediakan perkhidmatan penghantaran secara pos di seluruh Malaysia. Anda hanya perlu beli online dan tunggu di rumah. Nanti saya minta tolong Inche Posman untuk kirimkan kepada anda dalam masa 3 hari bekerja dengan jaminan. InsyAllah, barang anda akan sampai dengan selamat.


Shaklee, I Love You

Pengalaman saya dengan Shaklee amat manis. Umpama manis gula, makin di minum makin dahaga. Nasib baik belum kencing manis eh! Sebenarnya saya bertaaruf lama dengan Shaklee bermula bulan September 2015 (ya, masih baru bukan. Masih fasa honeymoon) apabila saya mengambil Set Resdung untuk mengubati hidung yang semakin tersumbat & selalu bersin. Kurang macho bila berjalan di depan gadis tiba-tiba mulut anda bersin dan hidung anda berair!

Setelah 2 minggu penggunaan Set Resdung Shaklee yang merangkumi B-Complex,Vitamin C dan Alfalfa saya sudah merasai kelainannya. Tiada lagi hidung berlari (Baca:running nose) mahupun marathon bersin di pagi hari. Udara lebih terasa segar apabila disedut. Inilah yang menyebabkan saya terus jatuh cinta.
set Resdung yang saya amalkan

Kisah cinta saya tidak berhenti setakat itu saja. Saya mula mengambil langkah gila drastik dan tekad untuk menjadi ahli tegar Shaklee. Dan yang lebih serius lagi, saya turut menjadi Pengedar Tegar Shaklee. Pada bulan yang sama saya menjadi pengguna aktif dan pada masa yang sama pengedar tegar! (kelebihan menjadi ahli)


Kenapa Shaklee? Kenapa....!

Shaklee sudah berusia selama 50 tahun dalam industri makanan tambahan (supplement) dan tiada setandingnya yang telah membina nama harum seantero dunia seharum bunga kasturi di tasik biru. Shaklee juga berasaskan bahan semulajadi yang terbukti selamat dan berkesan. Tiada pewarna dan perisa tambahan. Semuanya semulajadi!

Pengasas Shaklee

Dengan keyakinan tersebut, mulalah saya melobi kepada saudara mara akan kebaikan Shaklee. Niat saya hanya satu. Ingin mereka sihat dengan Shaklee. Alhamdulillah mereka turut merasai keistimewaan dan keunikan Shaklee. Bahkan jika anda lihat (google je senang) di luar sana ramai pelanggan yang memberi testimoni yang baik mengenai Shaklee. Daripada penjagaan kulit muka,penyusuan bayi hinggalah ke sabun pencuci pinggan tanpa bahan kimia. Semua berbangga dengan impak positif Shaklee bawa dalam hidup mereka. Shaklee membawa makna dalam hidup saya dan mereka. Anda pula bagaimana?


Shaklee Bagi Bonus Pada Saya!

Rupa-rupanya banyak kelebihan Shaklee pada saya. Selain kesihatan saya semakin bertambah tambah baik dan sihat, Shaklee turut mmberi bonus dalam bentuk tunai kepada saya. Ini betul-betul. Bukan main-main! Pada hujung bulan itu juga saya berjaya mendapat bonus. Beli,guna,makan dapat bonus? Percayalah

Sekiranya anda membeli produk dengan harga ahli anda sebenarnya mendapat point tertentu. Point itulah yang menentukan bonus cash anda. Itulah rahsianya! Hasil saya berkongsi kebaikan Shaklee dengan saudara mara maka saya memperoleh bonus cash pada bulan yang sama. Menarik bukan?

Makan Shaklee pun boleh dapat bonus cash. Inilah kebenarannya. Sekiranya anda rajin dan mahu menjadikan Shaklee ini sebagai pendapatan tambahan atau utama, anda sebenarnya boleh lakukan. Sayalah buktinya!


                  
                  Lihat Bagaimana Gastrik Kronik Selama 10 Tahun Terubat Dengan Shaklee


Jika berminat untuk berbisnes, bimbingan daripada group ada untuk membantu anda bergerak dalam perniagaan super osem ini. Shaklee menawarkan Cash,Car & Convention (luar dan dalam negara) dan banyak lagi!


Apa tunggu lagi,
Ayuh sertai kami!




No comments:

Post a Comment